Реагування на скарги громадян

У січні 2022 року (13.01.2022 р.) надійшла скарга до ХОКЦ «Гаряча» телефонна лінія голови ОДА, перенаправлена до УОЗ Херсонської міської ради. Переправлена до лікарні 17 січня 2022 року.

Заявник О. (син пацієнтки О.) скаржиться на сімейного лікаря поліклініки № 3 В. з приводу відмови надати кваліфіковану медичну допомогу своїй матері.

Факти, викладені у скарзі не відповідають дійсності, а саме:

13.01.2022 р. пацієнтка О. звернулась до медичної сестри для виписки електронних рецептів за програмою «Доступні ліки» та для видачі сертифікату про вакцинацію від COVID-19.

У цей день (13.01.2022 р.) пацієнтка О. зі скаргами на погане самопочуття, біль в серці та ін. до сімейного лікаря взагалі не зверталась.

При особистій розмові з медичною сестрою В. пацієнтка поцікавилась, чи можна пройти курс лікування в будь якому стаціонарному відділені лікарні, оскільки перебуває у складній психоемоційній обстановці вдома з рідними людьми. Ніяких прохань в цей день у пацієнтки  не було, бажання бути оглянутою сімейним лікарем не виникло.

Через напружену ситуацію вдома у пацієнтки погіршився стан здоров’я.  І з 16 по 27 січня 2022 року її було проліковано у кардіологічному відділенні лікарні.

Відповідь надано начальнику Управління охорони здоров’я Херсонської міської ради С. Межерицькій – лист від 17.01.2022  № 13 п/зв.

 

Адміністрація лікарні

53