Відбулась оперативна нарада лікарні

Written by admin on . Posted in Останні події

06.07.2017 року о 12:00 в конференц-залі КЗ «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» відбулась оперативна нарада лікарні

Порядок денний:

  1. Етичні та деонтологічні аспекти в роботі медичного працівника. Аналіз анкетування пацієнтів лікарні.

Доповідала: Арбузова Світлана Миколаївна, практичний психолог лікарні.

  1. Про стан виконавчої дисципліни в структурних підрозділах лікарні за І півріччя 2017 року. Робота комісії по контролю за виконавчою дисципліною.

 Доповідала: Смірнова Ірина Миколаївна, завідувач поліклінікою №2.

  1. Про стан санітарно-освітньої роботи за підсумками 2016 року та 6 місяців 2017 року.

  Доповідала: Гончаренко Ольга Анатоліївна, інструктор з санітарно-освітньої роботи.

  1. Переатестація керівного складу лікарні з питань охорони праці.

 Доповідав: Продаєвич Вадим Іванович, інженер з охорони праці.

Світлана Миколаївна наголосила, що з метою контролю та поліпшення якості медичного обслуговування населення району, в нашому лікувальному закладі в поліклініках №1, №2, №3 та стаціонарі щоквартально проводиться анкетування.

Анкетування (від франц. Enquete, буквально – розслідування) – одне з основних технічних засобів конкретного дослідження з використанням принципу зворотного зв’язку. Анкетування, дозволяє найбільш жорстко слідувати наміченим планом, процедура «питання – відповідь» строго регламентовані і конкретні. Особливість цього методу анонімність (особистість респондента не реєструється, фіксуються лише його відповіді), що дозволяє отримати найбільш точну інформацію. Це перевірений і ефективний метод в сфері надання послуг охорони здоров’я.

Мета анкетування:

  • постійне вивчення думки пацієнтів про якість надання медичних послуг;

дотримання етичних норм і прав пацієнтів;

  • вивчення якості лікувально-діагностичного процесу;
  • забезпечення комфортності, позитивного психологічного клімату для пацієнтів;
  • контроль професіоналізму і якості роботи медичного персоналу, співпраця пацієнта з медичним персоналом;
  • виявлення недоліків перебування пацієнтів в стаціонарі;
  • усунення зауважень, прийняття до уваги пропозицій і побажань пацієнтів.

Анкетування вирішує наступні завдання:

  • виявлення зон неефективності в якості медичної допомоги;
  • визначення структури та питомої ваги тих чи інших проблем як наданої медичної допомоги (грубе і неуважне ставлення до пацієнта; зниження доступності тих чи інших досліджень, процедур, і т.д.);
  • виявлення недоліків в установі наданої медичної допомоги (незручний час прийому фахівців; проблеми з вибором лікаря і т.д.);
  • прийняття адекватних заходів щодо усунення виявлених недоліків та притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення;
  • розробка профілактичних заходів щодо підвищення якості, доступності та безпеки медичної допомоги.

Результати анкетування:

  • Роботу колектив підрозділів пацієнти оцінюють високо.
  • Чи дякують за сумлінну, старанний працю.
  • Висловлюють слова подяки персоналу, відзначають гармонійність в роботі, професіоналізм.

Аналіз анкетування проводить комісія. Результати анкетування оформляються протоколом. Звіт про роботу комісії з зауваженнями, пропозиціями надаються головному лікарю.

 

       Ірина Миколаївна розповіла про те, що в  лікарні працює комісія  по  контролю за  виконавчою дисципліною, яка щорічно звітує про свою роботу на медичних Радах та оперативних  нарадах у  головного лікаря.

Склад комісії:

  • Смірнова І.М. – зав.поліклінікою №2,
  • Самодіна В.В. – заступник головного лікаря з дитинства,
  • Безменова Н.М. – заступник головного лікаря з економічних питань,
  • Сухенко Л.В. – заступник головного лікаря  з  кадрових  питань,
  • Доценко В.Б. – начальник штабу цивільної оборони,
  • Титова Н.Г. – голова профкому,
  • Кучерява Ю.П. – юрисконсульт.

Комісією відмічено, що рішення  попередньої медичної Ради   по  даному розділу  роботи від 15.09.16р в  основному  виконано.

Доповідач Смірнова І.М. висвітлила  основні  питання роботи комісії:

  1. Перевірка своєчасного приходу на  роботу та   закінчення  її співробітників  лікарні.
  2. Наявність і  зміст  локальних  протоколів в  структурних підрозділах  лікарні.
  3. Якість підготовки документів на  ЛКК та  МСЕК.
  4. Відвідуваність загально-лікарняних конференцій  лікарями.
  5. Підготовка підрозділів   до  акредитації  лікарні.
  6. Використання наявної діагностичної бази.
  7. Виступи медичних працівників в   засобах масової  інформації.
  8. Використання щорічних відпусток.

 

Висновки та  пропозиції комісії:

  1. Питання виконавчої дисципліни потребує  постійного методичного контролю з  боку  керівників  структурних  підрозділів.
  2. Завідувачам структурних  підрозділів необхідно  регулярно контролювати всі  розділи  роботи,  згідно з функціональними  обов’язками та  щомісячним  планом  роботи, особливо:
  • ведення фінансової та медичної документації (табелі і  графіки роботи, свідоцтва про смерть, лікарняні листи, медична  документація на  ЛКК, накази (розпорядження) про  надання відпустки);
  • відвідування загально – лікарняних заходів ( у тому числі конференцій);
  • виконання рейтингових і  контрольних  показників, у  тому  числі нагляду  за побічними  діями лікарських засобів;
  • робота з сайтом у всіх його розділах: дотримання  плану-графіка подачі  інформації та  якісне планування
  1. Зав. лабораторією активніше презентувати можливості  гематологічного аналізатора та  досягнути його  оптимального завантаження

Інструктор з санітарно – освітньої роботи лікарні, Гончаренко Ольга Анатоліївна доповіла, що за підсумками 2016 року силами медичних працівників проведено:

–   5418 лекцій;

–   99534 бесіди;

–   30 передач на радіо;

–   75 телепередач.

Опубліковано 31 стаття в ЗМІ.

В 2017 році з метою покращення якості санітарно-освітньої роботи проведено 5 методичних занять з медичними працівниками.

Підготовлено 2 методичних листа «На допомогу лектору» та тематичні виставки медичної літератури в бібліотеці лікарні.

Проведено 2 соціологічних дослідження по вивченню рівня готовності медичних сестер, фельдшерів до проведення санітарно-освітньої роботи серед населення району (50 респондентів).

Дані анкетування використовувались для покращення методичної та виховної роботи серед медичних працівників.

В учбових та дитячих дошкільних закладах разом працівниками освіти медичними працівниками лікарні проведено, згідно звітів, 35 Днів та Ранків здоров’я, 40 спортивних змагань, 58 конкурсів дитячих малюнків, випущено 312 санітарних бюлетенів, проведено 437 лекцій,  13353 бесіди, проведено 81 анкетування, написано 57 диктантів з актуальних проблем охорони здоров’я.

Разом з районною організацією товариства Червоного Хреста активно проводилась пропаганда ідей Червоного Хреста та пропаганда здорового способу життя, покращено забезпечення наочною агітацією пунктів  охорони здоров’я.

Вадим Іванович розповів про підготовку структурних підрозділів лікарні з питань охорони праці. Зазначив на які питання необхідно звернути увагу.

Шваб Ольга Євгенівна – головний спеціаліст з охорони праці відділу акредитації  та технічного супровіду КУ Херсонський обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики прийшла на екзамен керівного складу лікарні з питань охорони праці.

Екзамен проходив у формі співбесіди, запитання-відповідь. Всі успішно склали екзаменування.

Trackback from your site.

Leave a comment

63